10 НОВЫХ КЛИЕНТОВ, ГОТОВЫХ КУПИТЬ У ТЕБЯ
ЗАКРЫТЫЙ МАСТЕР-КЛАСС
даже если ты сейчас получаешь 90% клиентов с сарафана

даже если у тебя ранее никто не покупал за большой чек

даже если у тебя нет стартового бюджета на продвижение

даже если ты со скрипом сейчас находишь клиента в месяц


КОНСТРУКТОР
|
ПОТОКА КЛИЕНТОВ
ПОЧЕМУ ЗА ФРИЛАНСОМ БУДУЩЕЕ?
In this sense, in some countries graphic design is related as only associated with the production of sketches and drawings, this is incorrect, since visual communication is a small part of a huge range of types and classes where it can
be applied.
Graphic design has, as a field of application, different areas of knowledge focused on any visual communication system. For example, it can be applied in advertising strategies, or it can also be applied in the aviation world.
71 млн.
Worldwide Creative Market Capacity
ПОЧЕМУ МЫ ХОТИМ С ТОБОЙ ВСТРЕТИТЬСЯ?
И какое вообще имеем право отнимать твое время?
Все просто: мы те ребята, которые смогли. А начинали тоже с маленьких гонораров
У ЭТИХ РЕБЯТ ТОЖЕ ВСЕ ПОЛУЧИЛОСЬ
Истории успеха учеников академии "KDigital Academy" в цифрах и фактах
АНГЕЛИНА КРЕМНЕВА
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
+ 85 000
таргетолог
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
СЕРГЕЙ СТРИЖОВ
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
+ 200 000
SMM
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
НАТА АРАНБАЕВА
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
+ 20 клиентов
SMM
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
АНГЕЛИНА КРЕМНЕВА
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
+ 85 000
таргетолог
Curiosity about life in all its aspects, I think, is still the secret of great creative people.
ТРУСТОРИ ПРО МАШУ-ФРИЛАНСЕРА
Ее история похожа на твою?
Ожидание vs Реальность
Describe the activity. The workshop is structured within a studio environment so as to offer participants the opportunity to experiment with different design approaches and share their ideas with colleagues from around the world.
Статистика показывает
Describe the activity. The workshop is structured within a studio environment so as to offer participants the opportunity to experiment with different design approaches and share their ideas with colleagues from around the world.
копирайтер может зарабатывать от 80 до 100 тыс. в месяц

средний заработок дизайнера от 100 до 200 тыс. в месяц

маркетолог-фрилансер может заработать до 220 тыс. в месяц

smm -специалист может заработать от 100 тыс. в месяц

таргетолог и спецы по трафику - примерно 100-120 тыс. в месяц


Динамика заработка на фрилансе
+13%
+14%
+20%
Увеличение заработка на фрилансе, в % по данным PwC
Но есть и другие данные
ПОЧЕМУ НЕ У ВСЕХ ПОЛУЧАЕТСЯ?
Твой продукт, твой оффер должны быть уникальными. Существует такое понятие как "продуктовая матрица фрилансера". Сделай ее уникальной, и ты увеличишь доход за пару месяцев. Как сделать такую матрицу? Вопрос вопросов, ведь у каждого она должна быть своя
НЕ ЗНАЮТ ЧТО ПРОДАЮТ
01
Мало рассказывать про свои услуги, надо показывать - результат, свою экспертность. Для этого есть специальные площадки, но что и как на них правильно публиковать? Куча правил, все они разные. Заблудиться легко
А еще и кейсы тоже нужно оформлять по определенному стандарту, что тоже непросто


НЕ МОГУТ УПАКОВАТЬ
02
Существует множество вариаций источников потока клиентов. Тут все зависит от твоей ниши. Реально эффективно работает как минимум 15 источников лидгена (мы проверяли). Как знать, какие из них - твои? Деньги будешь сливать на каждый? А если денег нет?


НЕ ЗНАЮТ, ГДЕ ИСКАТЬ
03
Ладно, клиент написал и ответил. Ему даже, кажется, интересно. Дальше что делать будем? Тут как по минному полю: много писать - кинет в ЧС за навязчивость, мало писать - как показать, что профи? Да и вообще - что ему писать-то нужно? Задачка


НЕ УМЕЮТ ОБЩАТЬСЯ
04
Ладно, клиент написал и ответил. Ему даже, кажется, интересно. Дальше что делать будем? Тут как по минному полю: много писать - кинет в ЧС за навязчивость, мало писать - как показать, что профи? Да и вообще - что ему писать-то нужно? Задачка


НЕ УМЕЮТ ОБЩАТЬСЯ
05
ПОШАГОВАЯ СХЕМА ДЛЯ УСПЕХА
КОМУ ПРОДАЕМ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
01
ЧТО ПРОДАЕМ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
02
КАКОЙ ФОРМАТ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
03
КАК ДОКАЗАТЬ ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
04
ГДЕ ТВОИ КЛИЕНТЫ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
05
КАК ПИСАТЬ ОТКЛИК?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
06
КАК ПРОДАВАТЬ ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
07
КАК ДОЖИМАТЬ?
Describe this step of your work or your client's step to get the result. Add some specifics about service, what is included in it. And tell what your client can get.
08
ПРОГРАММА МАСТЕР-КЛАСС
They can include graphic designer, art director, creative director, animator and entry level production artist.
Блок № 1
Подготовка к старту
  • определиться с тем, что мы будем продавать
  • определить, кто нам за это готов платить много денег
  • пообщаться с ца, сформировать продукт и оффер, который с 99% захотят купить
  • сходить на разведку к конкурентам
  • создать свою рабочую продуктовую матрицу

Where can I buy the tickets?
Our managers are always ready to answer your questions. You can call us at the weekends and at night. Also you can visit our office for personal consultation.
What is the price?
Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method lets us to get success in problems of all levels.
Where can I buy the tickets?
Our company works according to the principle of individual approach to every client. This method lets us to get success in problems of all levels.
СЕМЕН КОЛЬТ
АНЖЕЛА ПЕТКОВА
Art Director
Describe the activity. The workshop is structured within a studio environment so as to offer participants the opportunity to experiment with different design approaches and share their ideas with colleagues from around the world.
UI/UX Designer
Describe the activity. The workshop is structured within a studio environment so as to offer participants the opportunity to experiment with different design approaches and share their ideas with colleagues from around the world.
РЕГИСТРИРУЙСЯ
РЕГИСТРИРУЙСЯ
РЕГИСТРИРУЙСЯ
РЕГИСТРИРУЙСЯ
ЭТО 100% БЕСПЛАТНО
29.09 в 19:00 по московскому времени. Запись будет!
ИП Карташов Семен Александрович
ИНН 025301924784
ОГРНИП 319028000138283
help@koltdigital.ru